Chì sò i vantaghji di u sistema di risposta?

L'educazione hèassai impurtante à u futuru di i studienti, migliurà a qualità di l'educazione hè sempre stata una materia di preoccupazione per e persone.Cù u sviluppu dithe ties, l'educazione tradiziunale in aula hè cambiata, è più è più prudutti tecnologichi sò intruti in aula.Per esempiu, usistema di risposta di aula / audience hè oghji largamente utilizatu, chì hà purtatu assai aiutu à a causa di l'educazione.

Prima, a gamma di trasmissione hèbellucciulargu. Per risponde à i bisogni d'insignamentu di diverse scene, uclickers (dispusitivu di risposta)hà una larga gamma di capacità di trasmissione.In certi scoli, ancu s'ellu hè tenutu in una grande classa cù centinaie di persone, these clickerspò ancu esse usatu.Iddipò rializà a trasmissioni di signali à longa distanza, micca solu a vitezza di risposta hè rapida, ma ancu a trasmissione di u signale hè assai stabile, è ùn serà micca interferitu da fatturi esterni.

Siconda, ricunniscenza di parlà chjaru.Usistema di risposta di aula / audiencemicca solu bisognu di a funzione chjave tradiziunali, ma dinù ponu aduprà a funzione voce à risponde à e dumande, chì hè assai humanized.Inoltre, usistema di ricunniscenza di vocehè assai bonu, chì ponu chjaramente ricunnosce è trasmette l'infurmazioni di voce.Stu disignu pò rende l'atmosfera di aula più attiva, ma pò ancu migliurà l'entusiasmu di i studienti per participà à risponde à e dumande, è migliurà efficacemente a qualità di l'insignamentu.

Third, longa vita di serviziu. A vita di serviziu di l'interrogatori stessu hè relativamente longa.Ùn ci hè bisognu di mantenimentu speciale in u prucessu di usu.Sempre chì hè aduprata nurmale, hè basicamente difficiulebe dannid.I prudutti di tecnulugia elettronica generale sò relativamente faciulibe dannid, in particulare certi prudutti di prezzu bassu, ma uclickers differente, a so struttura hè relativamente sèmplice, altu standard di pruduzzione, in termini di qualità hà una surviglianza stretta, i studienti ùn sò micca faciuli à dannuelliquandu usu, a qualità generale hè assai rassicurante, chì hè unu di i mutivi di a so popularità.

Avant, fdiversificazione unctionale. Dopu anni di ricerca è sviluppu, u pruduttu hè statu abbastanza maturu in a tecnulugia.Differenti da i primi prudutti cù funzioni singuli, hà funzioni più diversificate, chì ponu suscitarà un forte interessu di i studienti in questu.Cumminendu stu strumentu cù l'insignamentu in aula pò senza dubbitu suscitarà l'entusiasmu di i studienti è rende l'interazzione trà i prufessori è i studienti più frequenti.

QOMOSistema di risposta vocalehè un pruduttu intelligente chì basatu nantu à a funzione di l'interazzione di classi è a risposta.Fornisce un ambiente di classe più attuale è visualizatu.In a cumunicazione trà i prufessori è i studienti, u nostru sistema di risposta mischiarà a so opinione.L'iniziativa è l'esplorazione di i studienti seranu simulate cumplettamente.Clickers di voce


Tempu di Postu: Feb-15-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi