Chì ponu fà i clicchi di i studienti per voi?

 

Clickerspassanu cù parechji nomi diffirenti.Sò spessu chjamati sistemi di risposta in aula (CRS) osistemi di risposta di u publicu.Questu, però, puderia implicà chì i studienti sò membri passivi, chì contraddiscinu u scopu centrale di a tecnulugia di cliccà, chì hè di impegnà attivamente tutti i studienti cum'è membri individuali in a cumunità di apprendimentu invece di un "audience" tutale.Ma cumu un cliccà cambia a vostra aula o u vostru modu d'insignamentu?Chì avemu principiatu cù sti aspetti.

Una caratteristica più significativa di i clickers hè chì, ponu aiutà i prufessori à ottene un feedback immediatu. I feedback parenu travaglià per mezu di un mecanismu currettivu in quale e risposte sbagliate ponu esse currette è a risposta curretta pò esse più facilmente ricurdata.Dunque, l'apprendimentu hè megliu quandu u feedback furnisce a risposta curretta piuttostu cà solu indicà se a risposta hè bona o sbagliata.

I clickers ponu ancu aiutà i prufessori à cunnosce a situazione di l'assistenza in aula è a preparazione di a classe.Chì solu bisognu di un sguardu simplice. Nantu à i clickers hardware, l'instructore pò valutà quale hè presente per mezu di un numeru di serie specificu per ogni clicker - è s'ellu sò arregistrati à i nomi di i studienti, pudete avè l'opzione di vedeli mentre mantene e dati. anonimu à u restu di a classe.

A propositu,clickers intelligentirende i studienti participà in modu anonimu, facilitendu à tutti à participà senza u risicu di fallimentu publicu.Creendu una atmosfera di ghjocu chì i studienti trovanu più interessanti di a discussione tradiziunale di classe o di cunferenza.Impegà i studienti in l'apprendimentu attivu in tuttu u periodu di a classe.In questa basa, i clickers calibre u so livellu di capiscitura di u materiale presentatu è furnisce l'uppurtunità di un feedback rapidu à e dumande di i studienti. I studienti in i corsi introduttori sò spessu pocu cunniscenze di u sughjettu, cusì hè difficiule per elli à discutiri è riflette nantu à i temi in ogni modu. prufundità-simpricamente ùn anu micca l'infurmazioni di fondu necessariu per fà.Tuttavia, a riflessione è a prufundità di trasfurmazioni sò sempre impurtanti per a memoria in i corsi introduttivi.A prufundità di trasfurmazioni si riferisce à u livellu di codificazione semantica chì piglia.

Sistema di risposta vocale QOMOhè un pruduttu intelligente chì basatu nantu à a funzione di l'interazzione di classi è a risposta.Fornisce un ambiente di classe più attuale è visualizatu.In a cumunicazione trà i prufessori è i studienti, u nostru sistema di risposta mischiarà a so opinione.L'iniziativa è l'esplorazione di i studienti seranu simulate cumplettamente.

 Studente à distanza


Tempu di posta: 06-Jan-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi