Chì ci hè a diffarenza trà a videocamera di collu di cigno recentemente aghjurnata è a camera di insegnamentu tradiziunale?

Camera di documenti à collu di cigno

Collu d'ocacamera di documentu iun pruduttu apposta per l'insignamentu.Cunnettendulu à intelligentetableta interattiva, computer, etc. ponu chjaramente vede materiali, handouts, slideshows, etc. Hè unu di l'impurtanti equipamentu d'insignamentu in aula multimediale.

Tradiziunalevisualizatorenecessitanu parechje cunnessione di linea, è i dispositi cunnessi sò ancu limitati.Questa camera di documentu recentemente aghjurnata hà integratu HDMI, VGA, C-Video, Audio, RS232 è altri porti di dati ricchi, chì ùn sò micca solu supportanu l'usu in linea, ma ancu supportanu l'usu offline, chì ponu risponde à parechje esigenze d'usu differenti.Inoltre, l'apparenza hè simplice è elegante, ligera è còmuda, dicendu addiu à a cabina tradiziunale pesante è fissa.Hè adattatu per diversi scenarii cum'è a prughjezzione fisica, a dimostrazione di documenti, l'insignamentu di calligrafia, esperimenti di chimica fisica, riunioni di l'uffiziu, etc.

A cabina di video di u collu di cigno hè cumminata cù 5 milioni di camere, 1080P display in alta definizione, supporta u zoom otticu 10x, zoom 10x, è quandu si ingrandisce è alluntanà, ùn ci hè quasi ritardu zero è senza smear.In cunfrontu cù a cabina, a stampa hè chjara è trasparente quandu si zooma.

Sutta a schermu tradiziunale, hè estremamente chjuca è ùn pò micca esse visualizata cumplettamente.A stampa di u collu hè sottu à a cabina.Adopta un disignu di 3 lati per vede una varietà di sceni, mostra una varietà di sceni, è à u stessu tempu pò vede u cuntenutu cumpletamente., supporta a rotazione multi-angulu è a visualizazione multidirezionale, è pò esse fissatu è operatu in modu flessibile secondu i bisogni attuali.

Cù a diversificazione di e forme educative, l'insegnamentu di micro-lecture hè assai amatu da i prufessori è i studienti.A camera di documentu video à collu d'oca hà un microfonu integratu, chì pò registrà tuttu u prucessu di dimostrazione, generà corsi audio o registrà è trasmette micro-lezioni, aiutendu i studienti à capisce i punti chjave di a cunniscenza più rapidamente è rende più chjaru è più faciule da capisce.

Dite addiu à u modu tradiziunale d'insignamentu.Aduprendu a cabina di video à collu di cigno per aiutà à l'insignamentu, affissà è paragunate in tempu reale, arricchisce l'insignamentu in aula è migliurà a qualità di l'insegnamentu sò tutti impegnati in Qomo!


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi