Chì tippu di cambiamenti entrerà l'educazione intelligente in a scola?

Educazione intelligente

A cumminazzioni di l'educazione intelligente hè diventata imparable, creendu pussibulità infinite.Chì cambiamenti intelligenti avete amparatu?

A "una schermu" intelligente tableta interattivaentra in aula, cambiendu l'insignamentu tradiziunale di l'edizioni di libru;"una lente"cabine video wirelessentra in l'aula, è a ricunniscenza automatica di u documentu hè scansata sottu a lente;"un manicu di ghjocu"cliccà voceaiuta i studienti à risponde à e dumande in modu audace ... ....L'emergenza di l'intelligenza artificiale permette à i prufessori di furnisce à ogni studiente un cuntenutu educativu adattatu, destinatu à migliurà l'apprendimentu è u successu di i studienti.

Ma l'intelligenza artificiale porta ancu sfide à l'educazione tradiziunale, è ancu questioni degne d'attenzione.Chì ghjè u percorsu di sviluppu futuru di l'educazione intelligente?Basatu nantu à i bisogni pratichi di furmazione di talentu, ricerca scientifica è gestione di l'educazione, stabilisce un mecanismu di dialogu trà i bisogni educativi è l'industria di l'intelligenza artificiale, trasfurmà rapidamente l'innuvazioni in questu campu in novi prudutti in u campu di a tecnulugia educativa, è furnisce più è megliu artificiale. educazione à l'intelligenza.infrastruttura di travagliu educativu.

L'intelligenza artificiale entra in u campu di l'educazione per creà una era di educazione intelligente.Risorse educative d'alta qualità ponu rompe i limiti di e classi, scole è regioni, integrà, cunfigurà è scorri à traversu u tempu è u spaziu, è rende l'apprendimentu accessibile à tutti in ogni momentu è in ogni locu.

Solu da risponde attivamente à a riforma educativa in l'era di l'intelligenza artificiale è integrendu l'intelligenza artificiale in l'educazione pudemu megliu prumove u sviluppu di l'educazione.U sviluppu di una nova generazione di tecnulugia di l'infurmazione porta un novu sviluppu à l'educazione, è usa l'equipaggiu scentificu è tecnologicu mudernu cum'è clickers di voce intelligenti, cabine video wireless è tablette interattive intelligenti per rinfurzà a saviezza educativa umana è prumove l'informatizazione educativa.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi