Chì duvete fà quandu i studienti sò annoiati in classe?

Aula interattiva

Cum'è un maestru, scontri sti prublemi in aula?Per esempiu, i studienti s'addormentanu, parlanu l'altri, è ghjucanu ghjochi in classe.Certi studienti dicenu ancu chì a classe hè troppu noiosa.Allora chì deve fà i prufessori in questa situazione d'insignamentu?

Face à stu prublema, pensu personalmente chì i prufessori duveranu migliurà a so propria qualità, stabiliscenu una vista curretta di l'educazione, aduprà l'interazzione in aula per migliurà l'iniziativa di apprendimentu di i studienti è prumove u sviluppu di i studienti.

I studienti sò persone cun cuscenza indipendente.S'elli sprimenu e so opinioni direttamente à i prufessori in aula, i prufessori anu da guardà i prublemi attraversu fenomeni.I metudi tradiziunali d'insignamentu ùn sò più adattati per e classi cù u sviluppu à alta velocità di a sucità.Cusì, i prufessori duveranu affruntà u prublema è aghjustà i so metudi d'insignamentu in u tempu.

In aula, i prufessori duveranu fucalizza nantu à i studienti.Prima di a classe, i ghjoculi è l'intrattenimentu ponu esse interazzione currettamente.Per esempiu, l'usu di aula intelligenteclickers di voceper ghjucà à u ghjocu di catturà buste rossi pò suscitarà cumplettamente l'entusiasmu di i studienti in l'apprendimentu.À l'iniziu di a classe, mobilisà cumplettamente l'entusiasmu di i studienti per amparà, pò megliu creà una atmosfera di aula.

Duranti a classe, i prufessori ponu interazzione currettamente cù i studienti, dà un ghjocu cumpletu à u rolu principali di i studienti, cunduce quiz di cunniscenza cù i studienti usendu clickers interattivi, è stimulà i studienti à piglià l'iniziativa rispondendu à tutti i membri, rispondendu casuale, Rush, è picking. qualcunu per risponde.L'entusiasmu per l'apprendimentu incuraghja i studienti à risponde à e dumande in modu audace è proattivu.

Dopu avè rispostu, u fondu di cliccà mostra automaticamente i risultati di risposta di i studienti, è genera acliccàrapportu, chì permette à i studienti di cunnosce u distaccu d'apprendimentu trà i so cumpagni di classi, cumpetenu continuamente in a cumpetizione, è motivate l'altri à cresce.i prufessori ponu aghjustà u pianu d'insignamentu secondu u rapportu per migliurà megliu l'insignamentu in aula.

 

In u prucessu d'insignamentu, i prufessori duveranu ghjucà un rolu di primura, rispettà a pusizione dominante di i studienti, ispiranu è induce i studienti, è mobilisà constantemente l'entusiasmu, l'iniziativa è a creatività di i studienti in l'apprendimentu.


Tempu di Post: 26-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi