Perchè ARS hè cusì impurtante per i studienti è i prufessori

210610新闻稿二

U novusistemi di risposta offre un valore tremendu per i studienti è furnisce una quantità incredibile di supportu per i maestri.I prufessori ùn solu ponu adattà quandu è cumu si ponenu e dumande in e so lezioni, ma ponu vede quale risponde, quale risponde bè è seguite tuttu per un usu futuru o ancu cum'è parte di un sistema di classificazione.Hè un piccu enormu in l'implicazione di i studienti per via di uTastiera interattiva di i studienti.

"Avete a prova di questu, perchè u software archivia questu, è pudete vede quale studiente hà rispostu è per quantu tempu hà pensatu à una quistione", dice Spors."Vi permette di seguità è mandà direttamente un email à i studienti se vede chì qualcosa ùn va micca bè.Indica ancu a participazione di un studiente attraversu l'interattivusistema di votu studianti.

Spors dice chì da u software, l'instructori ponu uttene un rapportu settimanale chì mostra chì i studienti ghjunghjenu à traversu e so risposti è quali sò in difficultà.Puderà ancu misurà l'efficacità di e dumande di l'instructore è "s'ellu duvete andà è spiegà [un cuncettu] di novu o micca".

L'instructori ponu dà creditu per a participazione.Puderanu ancu fà 10-20 esami di quistione attraversu l'ARS chì sò timed o untimed.L'opzioni sò illimitate.Ma a chjave, dice, hè l'ingaghjamentu, micca necessariamente puntuazione è qualificazione.

"L'obiettivu generale hè di ottene i studienti impegnati in u materiale, per parlà di u materiale, per pensà à u materiale, è in qualchì manera riceve u so feedback", dice Spors."Hè in ultimamente ciò chì anu da fà per amparà.Se ci hè una ricumpensa di participazione, i studienti sò assai più probabili di purtà a risposta, ancu s'ellu ùn anu micca esse assai sicuri.Cum'è istruttori, questu ci dà un feedback assai megliu nantu à quantu sò capiti certi temi ".

U travagliu di l'ARS

Spors dice chì l'ARS hè soprattuttu efficace in ambienti educativi basati in a scienza è altri induve un dialogu bidirezionale più dinamicu pò esse.In i so corsi, chì esigenu l'insignamentu di assai cuncetti è materiali di l'ottica, dice chì hè d'aiutu per esse capace di suscitarà risposte in tempu reale.

"Ci hè assai materiale didatticu per parlà, assai di risolve i prublemi in corso, chì si presta assai bè per esse in un sistema di risposta di l'audienza", dice.

Micca tutti i laboratori o lezioni sò adattati per ARS.Ellu dice chì l'educazione clinica di altu livellu realizata in picculi gruppi, induve i studienti duveranu pettinare assai infurmazioni, probabilmente ùn si metteranu micca in una maglia rapida. sistema di dumande è risposta.Admette chì ARS hè assai preziosu, ma hè solu una parte di una strategia d'insignamentu di successu.

"A tecnulugia hè solu bona quant'è hè utilizata", dice Spors."Puderia esse fattu goffamente.Puderia esse cumplettamente overdone.Puderia esse fattu in modu chì i studienti anu frustratu.Allora vi tocca à esse attentu.Avete da cunnosce u sistema.Avete da cunnosce i so limitazioni.È ùn vulete micca esageratu.Deve esse a quantità ghjusta ".

Ma s'ellu hè fattu bè, i benefici superanu assai i svantaghji.

"U sistema face una diferenza in quantu i studienti anu ricevutu u materiale, cumu si sentenu", dice Spors di i so studienti."Avemu ottenutu migliurà da l'annu passatu quandu anu participatu.Hè solu un strumentu, ma hè un strumentu abbastanza utile ".

 

 


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi