Perchè i tastieri di i studienti Qomo sò a grande suluzione per l'aula

Tastiere interattive Qomo

Cù u sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione, i novi mezi di tecnulugia educative sò sempre emergenti, è u modu d'insignamentu hè in constantemente cambiante da una sola cunniscenza chì imparte à a furmazione di qualità, è da a predicazione di i prufessori à l'interazzione di l'insignamentu è l'apprendimentu.

L'insignamentu in aula hè a parte più impurtante per i studienti per riceve una educazione sistematica.Fà un bonu travagliu in l'interazzione di l'insignamentu hè a chjave per ammaistrà a qualità di l'insignamentu è migliurà u livellu di l'insignamentu.In u prucessu d'insignamentu attuale, ci sò parechji prublemi in a parte tradiziunale di sign-in, a parte di cunferma di e dumande, a parte di dumande è risposte, è a parte di quiz in aula, chì ovviamente ùn rispondenu più à i bisogni di l'insignamentu mudernu.

Bastu nantu à feedback interattivu in aula, Qomocliccà studienteintegra profondamente a tecnulugia di l'infurmazione cù l'educazione è l'insegnamentu per aiutà à mudernizà l'educazione, innuvà i mudelli di insegnamentu è migliurà a qualità di l'educazione.

U QRF888 cliccà interattivuhè un dispusitivu di feedback interattivu putente è risparmiu di costu nantu à u mercatu.Rompe e limitazioni di risposte tradiziunali di risposta, mobiliza l'entusiasmu di i participanti, è hè largamente utilizatu in l'educazione K12, aule duale, insegnamentu in aula in diverse istituzioni di furmazione, riunioni di gruppu è altre occasioni chì necessitanu una risposta puntuale.

Vantaghji

(1) Brevetti R&D

Ricerche indipendenti è u sviluppu di novu equipaggiu di cliccà, utilizendu chips intelligenti impurtati da i Stati Uniti, cumpatibilità più forte, risposta rapida, vale à dì u limitu di perdita, u livellu di tecnulugia di fabricazione di l'automobile, per assicurà a qualità.

(2) Prucessu d'insignamentu innovativu

Rompe u modu tradiziunale di insegnamentu, attraversa l'interazzione in aula, attiva l'atmosfera di aula, aiuta i prufessori à ottene una gestione scientifica di tutta l'aula, è migliurà a qualità di l'insignamentu.

(3) Insegnamentu interattivu in tempu reale

Supporta u software indipendente di ricerca è sviluppu, modalità di cambiamentu veloce di desktop, interazzione più putente di doppiu insegnante, interazione più attiva di cattura di putenza, login in un clic è appellu, è ghjocu di busta rossa di divertimentu.

(4) Feedback precisu nantu à a situazione di apprendimentu

Testi rapidi, esercizii, sondaggi, correzioni automatiche, etc., l'insignamentu di big data hè convenientu per un feedback reale di a situazione di apprendimentu, è i rapporti sò generati in tempu reale, chì hè cunvene per un insegnamentu precisu.

(5) Supportu tecnicu forte

L'antenna esterna di doppia banda hè stabile è ùn perde micca pacchetti.Supporta i studienti 60 per risponde in linea à u stessu tempu, è l'eco in tempu reale pò risponde à i bisogni interattivi di l'aula.


Tempu di post: 13-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi